Publisert av: Renathe Arevoll | desember 3, 2011

Snart et nytt år og mange nye muligheter!

Det er en evighet siden jeg har blogget, og jeg er lei meg for det, har fått mange tibakemeldinger på det MEN skal starte opp for fullt igjen nå 🙂
Dette året 2011 har vært veldig tøft for meg og min familie.
I mars i år mistet vi huset vårt i husbrann, jeg var også gravid med barn nr to.
Så all vår tid har gått med til å planlegge bygging av nytt hus som forøvrig er i full gang, og en liten prinsesse kom nå i høst. .
Fireåringen vår har også hatt sitt å stri med, han mistet tross alt sitt hjem, sin trygget, alle sine leker, bamser, minner og det var et sjokk for både han og oss som har måttet bearbeides over tid.

Men nå går vi snart inn i et nytt år som jeg håper blir et år som kan bære frukter og mange gleder.

Jeg har en plan som jeg skal få satt ut i livet, vil ikke fortelle noe om det helt enda, men blir ikke så alt for lenge til, er noen siste detaljer som må på plass først, men jeg kan love dere at det blir spennende! 🙂

«Ditt beste liv er her og nå – lev det!

The future

 

Legg igjen en kommentar

Kategorier

