Publisert av: Renathe Arevoll | november 6, 2010

Sang og musikk

For mange år siden var jeg veldig aktiv i et amatørteater her i Vestfold hvor jeg bor, som het Mini Masken.

Jeg startet der når jeg var 9 år, det var skikkelig opptaksprøve og greier for å få lov til å bli med.

Når jeg tenker tilbake var det veldig betydningsfulle år for meg. Jeg fikk lov til å gå ut av meg selv og være noe eller noen helt annet mange ganger.

Det var ganske greit til tider, når man prøver å nøste opp i fortid, fremtid osv..

 

Helt fra jeg var bitteliten har musikk betydd veldig mye for meg.

Jeg husker veldig godt at det var min ”flukt” fra omverden, og det var faktisk noe jeg var ganske flink til.

Jeg sang masse i Mini Masken, men også utenom.

Når jeg var 12 år spilte jeg inn en barne`cd. Etter hvert begynte jeg å skrive tekster og spilte inn en del demoer.

Jeg fikk også kontakt med plateselskapet Virgin i England, som var mer enn interessert, men tiden gikk og det ble ikkeno mer ut av det.

Jeg var også med på forskjellige talentiader som ble arrangert forskjellige steder.

Hadde mini konserter på Tønsberg messen og kjøpesenteret Farmandstredet i Tønsberg.
Har også vært med på Tommys popshow om noen husker det programmet?

 

Nå i det siste har jeg blitt spurt fra flere om jeg ikke skal ta musikken opp igjen, noe jeg egentlig også har tenkt en del på selv i det siste.

Så nå har jeg egentlig bestemt meg for at ja, hvorfor ikke. Så får vi se hvordan ferden blir J

Jeg er da fortsatt ikke for gammel…? He he

Type musikk jeg har sunget er forskjellige cover låter, blant annet av Celine Dion, Madonna, Guns`N Roses og Green day faktisk 😉
Litt bredt spekter kanskje, men er vel bra og være allsidig? 🙂
Men nå kanskje jeg heller skal satse på det egenkomponerte?

 

Responses

  1. Da forventer jeg at du tar med deg Logging Band når du blir stor og skal på turné og trenger musikere? 😉


Legg igjen en kommentar

Kategorier

