Publisert av: Renathe Arevoll | november 3, 2010

Dagen er kommet!

Ja, i dag skal jeg på besøk til kronprinsparet sammen med Landsforeningen for barnevernsbarn.
Er mange spente ungdommer i dag vet jeg.
Kjenner jeg gleder meg utrolig masse, samtidig som jeg er veldig spent på hva kvelden vil bringe.
Holder nå på i skrivende stund å skrive et innlegg som jeg skal holde for kronprinsparet, litt prestasjonangst kjenner jeg.. hehe
Må jo få med mest mulig på kortest mulig tid.

Kjolen er endelig i boks, er værre med kråkereiret på toppen. Men det skal vel la seg ordne : )
Jeg får ikke lov til å ta bilder inne på skaugum, men det kommer til å være mye presse der, så bilder kommer på bloggen etterhvert.
Oppdaterer mer i morgen og følg med på nyhetene i dag, kommer litt der! 🙂

Legg igjen en kommentar

Kategorier

