Publisert av: Renathe Arevoll | oktober 31, 2010

Antrekk til Skaugum og møte med kronprinsparet ..

Jeg må finne noe å ha på meg til Skaugum.

Har virkelig ikke funnet ut eller bestemt meg for hva som kan defineres som ”pent” enda.

Er det å kle seg som om man skulle på fest? Eller jobb intervju?

Nei, som Sandra LOVE skriver i Bloggen sin , så vil man jo gjerne se ut som om man er ”million dollar smile” på den røde løperen i hollywood… hehe

Men når man ikke har en million å bruke til å handle klær så er det vanskelig gitt.

Når jeg skulle på middag med Dronning Sonja i mai så fikk jeg faktisk sponset kjole! Fra Siri s Design og butikken «Jentene på kaffe» i Horten.

Kjolen er tøff den, føler meg litt som Christine Koht fordi den er fargerik og spesiell, men samtidig en kjole som ikke veldig mange har og det er stas.

 

 

 

Men den kjolen har jeg jo allerede brukt og fått masse publisitet om, så denne gangen føler jeg at jeg ikke kan dra den på igjen.

Er det ikke sånn at man ikke skal bruke samme kjolen offentlig flere ganger da?

 

Denne gang har jeg ikke fått no spons tilbud, så da må jeg rote i skapet etter noen ”skatter” å dra på denne kroppen.. hehe

Men hva? Innspill mottas med takk.

 

Kanskje onepiece som er så populært om dagen og solan gundersen tøffler duger? Og kanskje jeg skal ha en ”grorud palme” som hårsveis denne kvelden?

Hm.. nei, må vel finne noe dannet : )

 

Responses

  1. Stemmer for pepperkakeonepiecen jeg altså 😉

  2. Jeg og! Hihi

  3. Ja, kanskje det må bli pepperkakeonepiecen .. hehehe 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

